عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
برای خرید آنلاین آدرس ایمیل ندارم!چیکار باید بکنم؟ | 0 | 1385 | admin |
خیلی مهم!فرهنگیان محترم اول توجه کنید بعد خرید کنید؟ | 0 | 1106 | admin |
پرداخت ها چگونه انجام میشود؟ | 0 | 829 | admin |
سفارشات واقعا طبق زمان گفته شده تحویل داده میشود؟ | 0 | 838 | admin |
تعداد صفحات اقدام پژوهی را چه کسی مشخص میکند؟ | 0 | 836 | admin |
سفارشات شما چه مدت زمان تحویل داده میشود | 0 | 818 | user1 |
چگونه سفارش دهم؟ | 0 | 908 | user1 |
عنوان : موضوع درس: بخش بخش خوانی لوحه شماره 17 کتاب آموزش : قرآن مقطع : ابتدایی پایه : اول زمان پیش بینی شده : 25 دقیقه محل تدریس: کلاس روش تدریس : مشارکتی و دانش آموزمحور تعداد فراگیران : 21 نفر
اهداف : اهداف کلی: - آموزش قرآن کریم به عنوان کلام و کتاب آسمانی - کسب مهارت روخوانی قرآن کریم و - تقویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیری آن اهداف جزئی :- شرکت کردن دانش آموزان دردسته جمعی و بخش بخش خوانی کلمات و عبارات قرآنی - شمرده شمرده خواندن عبارات قرآنی
هدف های رفتاری : دانش: - دانش آموزباید بتواند باتوجه به عبارات قرآن لوحه شماره 17 با اشاره معلم به هربخش ازکلمات آن بخش رابه طور صحیح بخواند . – دانش آموزباید بتواند تمام عبارات قرآنی لوحه شماره 17 را شمرده و بخش بخش بخواند . نگرش: ازمشارکت دردسته جمعی عبارات قرآنی لذت ببرد . مهارت : عبارات قرآنی راروان و خوانا بخواند . وسایل مورد نیاز: کتاب درسی – لوحه شماره 17 برقراری ارتباط عاطفی و مهربانانه بافراگیری و سلام و احوال پرسی ارزشیابی تشخیصی : برای اینکه بدانیم ازدرس قبل مشکلی ندارد ازدرس قبل پرسش میکنیم . زمان ... ارزشیابی ورودی و پرسش آغازین : ازبچه ها بخواهیم هرکس که می تواند ازروی لوحه کلمات رابخش بخش بخواند دست خود رابلند کند بعد ازاو بخواهیم که بخواند و او راتشویق کنیم . تکالیف جلسه قبل دانش آموزان راحتماً بررسی و حضوروغیاب کنیم . ایجاد انگیزه : ازدانش آموزان بخواهیم شعراوایل کتاب درسی خود: به نام خدا بسم الله مشکل گشا بسم الله همیشه برلب ما اسم خدا بسم الله ماربود نگهدار اسم خدا بسم الله راقبل از شروع درس با هم و یکصدا به صورت آهنگین بخوانند . اجرای تدریس: ابتدا معلم دانش آموزان را به 7 گروه 3 نفره تقسیم می کند بعد لوحه را نصب می کند و ازدانش آموزان می خواهد کتاب ها راباز نکنند و به لوحه نگاه کنند و به صورت بخش بخش و دسته جمعی بخوانند و خود معلم ازروی لوحه فقط خط می برد چند باربه همین صورت ادامه می دهیم بعد ازدانش آموزان می خواهیم باهم گروه های خود به مدت 2 دقیقه تمیرن کنند . ارزشیابی تکوینی : باتوجه به میزان وقت باقی مانده ازیک نفرازاعضای هرگروه به انتخاب معلم خواسته می شود که بااشاره معلم به هربخش ازکلمات آن بخش رابلند بخواند و بقیه ی دانش آموزان ازروی کتاب خود فقط خط ببرند و درصورت درست خواندن توسط معلم و هم کلاسی ها تشویق شود و اگراشکالی داشت همانجا برطرف شود ترجیحاً نفردیگرهم گروهی خود واگربازهم هم رگروه هایش هم اشتباه را تکرار کردند خود معلم مشکل را رفع می کند . ارزشیابی پایانی : - دانش آموزباید بتواند به توجه به عبارات قرآنی لوحه شماره 17 کتاب بااشاره معلم به هربخش ازکلمات آن بخش را به طور صحیح بخواند . – دانش آموزباید بتواند تمام عبارات قرآنی لوحه ی شماره 17 رابخش بخش و شمرده بخواند . – عبارات قرآنی لوحه را روان و خوانا بخواند .
ارائه تکلیف : برای جلسه ی بعد کلمات لوحه شماره 17 کتاب را بخش بخش جدا و درست خط ببرید دربرگه ای به صورت جداگانه بیاورید :
اِنْ کُنْـ تُم
و درمنزل حتماً برای والدین خود این عبارات را بخوانید که بهتریاد بگیرید .
24 ساعت ضمانت ویرایش برای سفارشات عادی
72 ساعت ضمانت ویرایش برای سفارشات ویژه
@eghdampajoohi
بدون داشتن ایمیل از این پست سفارش خود را تحویل بگیرند.
48 ساعت لینک سفارش دهنده از این بخش حذف میشود.
برای دریافت فایل برروی اسم خود کلیک کنید
فرهنگیان عزیز توجه داشته باشید
سفارشات اقدام پژوهی فقط برای فرهنگیان
رسمی پذیرفته میشود و فرهنگیان دانشجو
یا حق التدریس انجام نمی شود
این پایگاه در سایت ساماندهی
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به ثبت رسیده است